|
Viestin lähettänyt Nibs - Sept 9, 2013 16:05:28 GMT 2
Korkea aika heittää tänne tämäkin ketju! Aihe on vapaa, ja tuplaviestitys ei haittaa kunhan tekee sitä harkiten eli jaksaa käyttää myös sitä kivaa muokkaus-namiskaa jos tarvis. Mitä mieltä ootte, oisko käyttöä ihan omalle julkiselle alueelle pelien suunnittelua varten? Mä en oo nähnyt että ne olisi kovin suuresti käytettyjä suomalaisissa foorumiropeissa joissa semmonen on, mutta toki sellaisen laitan jos joku tahtoo. Ettehän muutenkaan suotta epäröi esittää toiveita ja ehdotuksia tämän pelin ja/tai foorumin suhteen tai jos on mitään kysyttävää tai ongelmaa - mielelläni minä autan jos voin ja kehitän tätä peliä! Tuollaiset asiat huomaan parhaiten tuolta Kysymykset ja palaute-alueelta, vieraskirjasta tai yksityisviesteistä eli ne kannattaa suunnata johonkin niistä tämän ketjun sijaan. Ja peliseuraa musta saa aina jos vaan keksimme hahmoillemme sopivan idean! En tietenkään välttämättä heti pääse aloittamaan - mutta silloinkin yleensä ehdin ainakin suunnitella tulevaa varten. Tämän kymmenvuotisen pelihistoriani aikana mikään fandom koskaan ei ole ollut mulle niin inspiroiva kuin Harry Potter. <3
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 9, 2013 22:06:47 GMT 2
Wihii. En näe mitään ideaa pelien suunnittelulle koska pääasiassa kaiken pystyy suunnittelemaan YV:itä hyödyntäen.
Toivon huolitellumpaa ulkoasua, yhäkin. Ulkopuolisin silmin tää näyttää pikaisesti väsätyltä eikä herätä kauheesti fiilistä että tää on aktiivinen. Mutta taisinpa jo aiemmin sanoa siitä.
Mun pitäisi oikeasti aktivoitua hieman, mutta normaali elämä haittaa mun epänormaalia elämääni.
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Sept 10, 2013 15:26:55 GMT 2
Toivon huolitellumpaa ulkoasua, yhäkin. Ulkopuolisin silmin tää näyttää pikaisesti väsätyltä eikä herätä kauheesti fiilistä että tää on aktiivinen. Mutta taisinpa jo aiemmin sanoa siitä. Itse asiassa et ole foorumin ulkoasusta kommentoinut aiemmin mitään. Onko paranteluehdotuksia? Taustakuvan olen kyllä ajatellut vaihtaa johonkin vähemmän...silmiinpistävään. Vaikka tuo luokin mielestäni mukavasti Lontoo-tunnelmaa, saattaisi löytyä joku neutraalimpikin samaan tarkoitukseen. Ja logo on paremman vision puutteessa väliaikaiseksi tarkoitettu. Vaihdoin sen edellisen pois koska halusin käyttää kuvia joita tekijänoikeudet ei varmasti rajoita. Ja hieman putosin kärryiltä, miten ulkoasu vaikuttaa aktiivisuustunnelmaan? Siis muutoin kun jos on miljoona pelialuetta ja vähän pelejä, minkä takia alunalkajaankin tiivistin niitä noilla ala-alueilla. MUOKS: Muunsin sitä nyt vähän hillitymmäksi, sekä yhtenäisemmäksi kotisivujen värimaailmaan. Mutta edelleen toivoisin löytväni jonkun mukavan taustatexturen ettei tämä olisi niin pirun tylsän oloinen.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 10, 2013 21:14:48 GMT 2
Oih. Nyt tää on siisti! Tykkään!
Siis pääasiassa edellinen ulkoasu näytti juurikin siltä että "hutaisen tämän nyt äkkiä ihan sama" pienine huolimattomuusvirheineen. Ja siitä tulee sellainen olo ettei tällaisessa paikassa ole paljoa porukkaa eikä tätä ideaa ole viety loppuun asti. Mutta nyt tää on siistimpi (vaikka täytyy myöntää että tökkisin silti esimerkiksi Quote-borderit ja mini-profile-borderit siniseksi. Lisäksi kun menet kohteet Title bar -> Buttons ja muutat sen saman sävyiseksi Title Barin kanssa niin tuo Reply ei pomppaa tuolta niin ikävästi täysin eri värisenä) ja selkeämpi.
Enkö ollut sanonut. Hitsi, mä luulin sanoneeni enkä siksi sitten marissut siitä ollenkaan enää. Ja joo, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Oon muokannut ihan liikaa proboardsin ulkoasuja ja tiedän hyvin turhia asioita niistä ettei ole tottakaan. Joskus olisi kivampi osata jotain oikeasti järkevää...
@inreed saa myös uskaltautua juttelemaan vaikka ihan asian vierestä. Kaikki vain mukaan mukaan mukaan. Mulla alkoi just soimaan päässä ♫ ♫ Viisi pientä elefanttia marssi näin ♪♪♫ ....
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Sept 12, 2013 12:29:41 GMT 2
Juu, on tää parempi kokonaisuus. Tosin eipä tää edellisestä eroa muuten kuin että lämmin punainen on nyt tumman sininen ja taustakuva on pois. Aion kyl löytää jonkun texturen taustalle.
Tuosta pelien suunnittelu-alueesta...Se on kai yleensä tarkoitettu ryhmäpelien eli enemmän kuin kahden pelaajan pelien suunnitteluun mikä ei onnistu kovin hyvin yksäreillä...Tosin mielestäni tuonkin viran toimittaa tuo yhteinen peliseuranhaku-alue.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 13, 2013 6:32:12 GMT 2
No ei, mutta on jotenkin siistimmän näköinen kuitenkin. Vielä kaipaisin vaaleaa vaihtoehtoista ulkoasua, koska mun on helpompi lukea vaalealta pohjalta.
Riippuu vähän siitä millaisesta ryhmäpelistä on kyse. Erikoistapahtumat on asia aivan erikseen koska niissä on ihan selkeä yhteinen juoni, jolloin sille keskustelulle oma alue on ihan hyvästä. Mutta muuten en näe perus ryhmäpeleille mitään ihmeellisempää suunnittelupaikan tarvetta. Ja no, mikäli saadaan pelaajia niin voihan sitä sitten pohtia onko sille käyttöä.
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Sept 13, 2013 13:38:26 GMT 2
Juu, tarkoitus olisi tehdä vaalea vaihtoehto, juuri siksi että toisille vaalea on helpompi/miellyttävämpi kuin tumma värimaailma. Kunhan tästä nyt saan kasattua energiani niin heitän sen kasaan...En ole kovin suuri foorumi-ulkoasujen tekemisen fani vaikka se tällä pohjalla onkin helppoa.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 13, 2013 14:36:31 GMT 2
Haha. Ja mä taas rakastan niiden väsäämistä. Nyt vain ei ole mitään syytä kun olen valmistautunut (liian hyvin, nyyh) tulevaan. Mikä ihana hiljaisuus kotona. Sen jälkeen kun on kestänyt uhmaikäisen kahdeksat kilarit (neljät keskellä kauppaa) niin luoja kun tuntuu mukavalta. Suorastaan rentouttavaa. Kunpa ei tarvitsisi enää tänään lähteä minnekään. En jaksaisi. Jestas kun väsyttää. Nibsu, älä kirjoita mulle vuoroa. Et saa!
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Sept 13, 2013 16:56:18 GMT 2
Heh, jollain tenavalla ilmeisesti ollut erityisen huono päivä (vai onko hän muuten vaan noin temperamenttinen?) Ja ei pelkoa, en usko että saan tänään vuoroani aikaiseksi mihinkään päin keskeneräisiä pelejäni koska kotiuduin vasta ja on ollut kirjoittajanblocki päällä ärsyttävästi jo jonkin aikaa. Siis pyörii kyllä mielessä visioita siitä mitä kirjoittaisin seuraavaksi, mutta en saa niitä tarpeeksi kasaan saadakseni ne ruudulle asti. Ja vaikka saisinkin niin eihän sun toki mikään pakko heti vastata olisi. Mä taidan nyt rojahtaa säkkituoliin ja tsekata jonkun leffan...ja sitten ehkä kokeilla vääntää sen vaaleen ulkoasun tänne...tai jotain...
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 14, 2013 12:37:09 GMT 2
Joo, kunnon känkkäränkkä päällä. Ja siis uhmaikähän se siellä on, vaikka kyllä siltä tahtoa löytyi. Oltiin leikkipuistossa sillä aikaa kun muksun äiti hoiti asioita ja kunnon Kersantti Karoliina.
"Istu. Istu. Istu." "Mä olen vanha ja raihnainen, ei voi." "ISTU!"
Lapset on ihania <3
No niin hyvä. Mulla on vaan kauheat paineet nyt olla mahdollisimman aktiivinen molemissa paikoissa kun ei ole pelaajia ja täytyy olla hyvä esimerkki ja... joo.
Nukuin mun ranteen päällä ja nyt se on kipeä. Toisaalta, se voi kyllä johtua eilisestäkin kun raahasin sitä muksua pitkin Cittarin lattiaa ja pidin väkisin paikoillaan. Mutta käden päältä mä heräsin hyvin ikävästi. Ja nukuinkin niin perhanan huonosti. Mutta silti on kauhean hyperaktiivinen olo ja teen taas kaikkea oikeasti ihan turhaa.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 16, 2013 22:23:55 GMT 2
Onneksi Ruskasesonki on kohta ohi... Pääsen taas minäkin kotia ja saan jatkaa normaalia elämää. Joo onhan se mukava tehdä töitä, mutta kun joutuu tehdä sitä ilmatteeksi niin se ei olekkaan enää niin hauskaa... No onneksi minulla oli niin mukava työnantaja joka sitten lupasi antaa minulle palkallista töitä talvisesongilla Nyt voisi mennä nukkumaan ja toivoon että tuo selkäkipu lähtis
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Sept 20, 2013 16:53:08 GMT 2
Huh. Edessä verinen taistelu kissan saamiseksi kuljetuskoppaan. Taidan vältellä sitä vielä huomiseen asti, jos se vaikka yön aikana päättäis ettei toi koppa ole kuolemaksi. Se ei ole käynyt siinä vuosiin niin ehkä saan jekutettua sen jotenkin....Tällasis tilanteissa olisi luksusta jos kissa olisi pieni ja helposti käsiteltävä mutku toi on tollanen tukeva jättiläinen. Onneks se on vanhemmalla iällä tajunnut kokeilla lempeämpää herättelykeinoa aamuisin. Ennen se riehui ja ärsytti mut hereille, nytkyään se tulee köllöttämään viereen ja nuolemaan mun kasvoja. Oisko ideoita Halloween-puvuksi? Viime vuona laitoin velhokaavun ja Korpinkynnen tupahuivin, ja kasvoihin maalautin vampyyrimaskin. Ei kuitenkaa viitsisi kahtena vuotena peräkkäin samaa...Mulla on Scream-leffan murhaajan Ghostface-puku mutta sen alla on vaikee hengittää vähänkään pidempään, joten en käytä sitä oikeestaan muuta kuin Scream-leffojen ensi-illoissa. Neljännen Screamin tosin menin katsoon vasta pari viikkooa myöhemmin, se puku ylläni. Ja sain peräti 30% alennusta mässyistä kun oli kuulema hienoa että joku jaksoi vieläkin pukeutua.
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Sept 25, 2013 21:22:23 GMT 2
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 26, 2013 1:14:50 GMT 2
Mä en harrasta pukeutumista... Tai siis... Ei saisi kirjoittaa näin väsyneenä. Mutta joo, siis naamiaispukeutumista. Ja kyllä, annan tähtiä. Olin ihan mitä ihmettä kun yhtäkkiä Seiffi olikin siellä ja olin ihan ulapalla. Mutta nyt alkaa taas selviämään. Jee.
Oikeasti mun pitäisi olla nukkumassa jo, mutta tein uutta ulkoasua ja päädyin ratkomaan mystistä taustakuvaa ja... Miksi ihmeessä mun piti tehdä halloween-ulkka ja vielä näin aikaisin... Mulla on jo hyvä talviulkka... Äh. Laitan sen defaultiksi niin tulee ainakin jotain käyttöä. En oikeesti edes tiedä miltä se näyttää toisella näytöllä, mutta korjaan sitten väriä myöhemmin jos on ihan pakko... Muarh.
Enkä mä oikeasti ymmärrä miksi on pakko olla jotkut html/php sivut, koska suurin osa ihmisistä tekee niistä rumia ja foorumia on helpompi muokata, myös niiden jotka ei niin välitä html:stä. Ja taas mä puhun yksinäni ulkoasuista. Mutta ketuttaa, ketuttaa, ketuttaa. Ihan sama, kärsikää. Avaudun silti.
Ymmärrän vanhoilla foorumeilla kaiken olleen kamalan epäkäytännöllistä, mutta miksi ihmeessä mun pitäisi vääntää jotkut kotisivut, joita ei jaksa päivittää kun proboardsille (tai sivutilalle asennettavalle) voi ladata plug-ineja/koodata niin että se foorumi on selkeä, ja jopa selkeämpi kuin kotisivu. Ja tämän kaiken teille tarjosi eräs idiootti, jonka mielestä ilman kotisivua olevat foorumipelit eivät voi olla missään nimessä huolellisesti tehtyjä ja hyvin panostettuja. Huvikseenhan mä tota ulkoasua väänsin pari tuntia. Ihan huvikseni. Se ei missään nimessä ole panostamista.
Ja nyt menen meditoimaan tai mitä ikinä kuuluukaan tehdä jotta olisin vähemmän ärsyyntynyt tästä.
Ja pakko sanoa, tykkään foorumiroolipelit.fi:n ideasta. Kunpa vain saataisi sinne muitakin kuin vain pelien ylläpitäjiä, koska mua kiinnostaisi myös pelkästään pelaajina olevien ajatukset ja se mitä ilman-ylläpitokokemusta olevat ihmiset tahtoo ja miten ne näkee asiat jne. Kauhean usein Cyberissäkin, ainakin joskus kauan sitten oli vain ylläpitäjiä. Viimeksi en kauheasti jaksanut katsoa kun tsekkailin vain mielenkiintoisimpia keskusteluja.
Oikeesti meen nukkumaan/meditoimaan että pysyn järjissäni.
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Sept 26, 2013 11:41:08 GMT 2
Kiitos tähdistä! Juu, on jollain arvot sekaisin jos pelin sisällön sijainti on ehdoton määritdlmä sen panostiksesta. Ei kotisivuilla ole mitään välttämätöntä merkitystä. Itse tykkään html/php-koodailusta ja pidän yksinkertaisia kotisivuja mukavana porttina pelien puolelle. Ja hyväänä paikkana ilmoittaa ja kysellä jos foorumille sattuu jotain. Ja kuten ehkä ootte huomanneetkin niin teen päivitysmerkinnätkin enimmäkseen vain sinne. Toki nyt kun on jo pelaajiakin nin jos tulee jotain peliin vaikuttavaa joka ei mutoin näy niin laitan myös foorumin puolelle.
|
|