|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 26, 2013 16:43:59 GMT 2
Jee <3
Ja siis, ymmärrän sen että hyvin panostettu = huoliteltu ulkoasu. Itsekin ajattelen aikalailla niin. Mutta foorumikin voi olla hyvännäköinen kun viitsi nähdä vähän (paljon...) vaivaa. Monilla kotisivuilla se tieto on ihan yhtä sekavasti kuin foorumillakin. Ja siis kyllä, kotisivu/etusivu on hyvä paikka tärkeille ilmoituksille mikäli jotakin tapahtuu foorumille (ja siksi olenkin sen jättänyt ovimatoksi).
Ja kotisivut oikeasti toimii kun on yksin ylläpidossa. Mutta kun siihen kuuluu enemmän kuin yksi ja... Muarh. Jos jonkun html-osaaminen on täysi nolla, niin ne sivut jää kuitenkin jonkun harteille. Muarh. Ja ei sillä, kotisivuja on oikeasti kiva tehdä (vaikka vihaanvihaanvihaan kuvanmuokkausta), mutta kun peli on ollut pystyssä useamman vuoden ja tietomäärä on kasvanut ja kasvanut niin... Ei ole mitään järkeä. Jossain vaiheessa kun jaksan voisin alkaa suunnittelemaan yksinkertaista sivusysteemiä jossa olisi vain täysin välttämätön info. Kun joku kertoisi mikä oikeasti on täysin välttämätöntä kotisivuille. Olen ihan liian perfektionisti.
Mutta joo. Mä oikeasti yritän saada itseni Jen-moodille ja vastata peliin.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 26, 2013 17:07:21 GMT 2
Hui, onpa ollu kaksi pitkää päivää. Lähdettiin siis luokan kanssa patikoimaan ja telttaileen. Ensiksi käveltiin 9 km pystytettiin teltat jne. ja seuraavana päivänä käveltiin 8 km ja tietenkin mun ihanalla tuurilla yöllä sato ensilumi Noh nyt sitte tämän viikonlopun olen luultavasti kuumeessa...
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 26, 2013 17:58:29 GMT 2
Hui telttailua o.O Ei ole ihan mun juttu. Olen niin kaupunkilainen, niin kaupunkilainen... Inri, missä ihmeessä sä asut o.O Pohjanmaalla sataa vettä
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 30, 2013 14:27:38 GMT 2
Eli miehän asun nykyään Kittilässä,Lapissa. Eli täällä keskellä ei mitään
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Oct 1, 2013 20:44:14 GMT 2
Hui. Todellakin keskellä ei mitään. Mä vähän mietin ettei kyllä muualla kuin Lapissa voi tulla lunta. Ei sillä, saisi mun puolesta tulla jo. Tykkään talvesta
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Oct 6, 2013 23:51:03 GMT 2
Niin oiski <3 Minäki justiin tykkään talvesta. Varsinki Pakkasista.
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Oct 25, 2013 13:11:59 GMT 2
Hengissä ollaan! Pari viikkoa vilahtanut ohi huomaamatta, kun unirytmi heittelee ihan hillittömästi. o.O Palasin nimittäin vanhoihin PC -ja konsolipeleihin (DOS-ajan peleihin ja Sega ja Nintendo yms.) ja ne ovat toivottoman koukuttavia kaikessa nostalgisuudessaan. Mutta vastailenpa peleihin tässä viikonlopun aikana, foorumiropet kuitenki mulle paljon tärkeämpiä kuin tietokone -ja konsolipelit, ja mielialakin alkaa olla vähän pirteämpi kuin aiemmin syksyllä. ^^
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Oct 27, 2013 11:00:12 GMT 2
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Oct 28, 2013 16:01:17 GMT 2
Joo, lumi on ihanaa. Ainoa hyvä puoli talvessa. Ensilumen sataessa pohdiskelin miten olin unohtanut miten kaunista lumi onkaan. Täällä sitä tosin oli vain ohuesti. Ja mun vastausaikeeni meni sitten uusiksi, kun lauantaina nukuin kirjaimellisesti koko päivän (siis heräsin iltayhdeksältä kun äite soitti ja jatkoin sit unia), ja sunnuntaina juoksin kaupungilla koko päivän enkä sitten jaksanut enää mitään. Jospa tänään tai huomenna saisin iskettyä kynteni ropevuoroihini.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Oct 28, 2013 20:06:17 GMT 2
Kauan tuo meidän lumi kestiki, nyt täällä on satanu vettä koko päivän ja on ihan loskassa koko paikka... Noh kuhan tota lunta jäis ees vähän
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Oct 29, 2013 2:04:50 GMT 2
Täällä on satanut vettä viime viikosta asti. Ja lunta ei näy. Sitä tuli ja sitten se suli ja alkoi tulla vettä. Mutta lumi on ihanaa!
Olen pahoillani, ei pelitytä oikeastaan yhtään ja kaikki velvollisuudet tuntuu... tappavilta(?). Mun täytyy oikeasti lukea tuo hahmoesittely uusiksi ja miettiä miksi ihmeessä en saa otetta Jeniin ja keksiä jotakin.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Dec 9, 2013 14:29:32 GMT 2
Hui ei oikein kiinnostaisi liikkua ulkona, kun meillä täällä on -36°C Eilenkin oli yhtä kylmä ja mun leivät jääty kävelymatkalla kaupasta kämpille Hauskaa tämä Lapissa asuminen.
|
|
Jacob King
Aikuinen
Velho | Poliisi
"Don't wish it away. Don't look at it like it's forever."
|
Viestin lähettänyt Jacob King - Dec 13, 2013 18:07:52 GMT 2
Hyi hitto. Mä en asuis Lapissa vaikka maksettais kuin paljon. Tossa yks päivä just mietin että mä luulen että kuolisin mieluummin lämpöhalvaukseen kuin paleltuisin hengiltä, jos olis pakko valita jompikumpi vaihtoehto. Vihaam vihaan vihaan kylmyyttä, siis sitä luihin ja ytimiin yltävää kammottavaa kylmyyttä. Kyllä talvipakkaset - kohtuulliset - on ihan kivoja.
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Feb 26, 2014 18:31:59 GMT 2
Hei, rakkaat pelaajat, käykää ihmeessä äänestämässä tätä ropea noilla Top-listoilla ja Mainosta.orgissa! Niille voi kullekin äänestää kerran kuussa, ja se ois positiivista lisämainosta tälle pelille. Linkit löytyy tuolta kotisivujen etusivulta.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 6, 2014 15:04:25 GMT 2
Minä valitan. Hahmoesittelyn tekeminen on kamalan vaikeeta. Joka kerta. Se ei koskaan helpotu. Tai sitten mulla on vain niin kovat vaatimukset, että se johtuu siitä. Kivaa kun tänne on ilmaantunut ötököitä. Ehkä saan tuon esittelyn tehtyä vielä tällä viikolla. Ehkä. Ehkä aktivoidun jälleen, kunhan selviän tästä flunssakierteestä.
|
|