|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Mar 6, 2014 19:02:14 GMT 2
Mä rakastan hahmoesittelyiden kirjoittamista. <3 Ja joo, vielä pari ötökkää lisääkin on tulossa lähiaikoina, jolloin saadaan muutama canon-hahmokin peliin!
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 6, 2014 19:39:10 GMT 2
Jee, ötökät lisääntyy! Mä en tykkää kun on niin kauhea työmäärä ja ihan varmasti unohdan jotain oleellista tai koko homma ontuu jonkun jutun takia. Mutta joo, tää on toisiks hienoin esittely minkä oon tehnyt. Lohduttaa ehkä vähäsen.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 6, 2014 21:36:19 GMT 2
Ötökkä? Oh no.... XD No en ainakaa hämähäkki XD
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 10, 2014 14:35:50 GMT 2
Älähän nyt, mitä vikaa hämähäkeissä on? Jos olisin oikein jalo, kutsuisin kaikkia mangusteiksi, mutta kun en ole. Ainakaan vielä. Mangustit on söpöjä. Ja kummituseläimet. Dundun. Ehkä nyt pääsisin taas pelaamiseen kiinni. Jos joku vielä noituisi tämän yskän poies. Ja mieluiten nämä aivolimatkin. Dundun.
Alan pohtia peliseurastrategiaani. Erityisesti koska rakastan tätä haastetta <3
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 10, 2014 14:48:55 GMT 2
Mie pelkään hämähäkkei. Oikeen voin kuvitella ku siskon esikoinen näkee hämähäkin, ni jo tää huutelee, että "Tääl o hämähäkki tuu kattoo." Ja jos en mee kattoo, niin kiusallakin tuo sen mun luo. XD no way.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 10, 2014 20:56:10 GMT 2
Haha. Voi pientä Oi että olen ylpeä. Olin ahkera ja hain micro-simkortin puhelimeen ja hahmoesittely ja aikajana ja... oi vitsit. Huomenna eka työpäivä ja jännittää... Yritän tsempata itseäni että selviän siitä hengissä. Ja ajattelen että huomenna jaksan alkaa häiriköidä kaikkia peliseuran toivossa sillä haluan hyväksikäyttää tuon haasteen kun pääsen kirjoittamaan omalla tutulla tavalla <3
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Mar 11, 2014 1:28:34 GMT 2
Ihana avarar, Neifion. Onko toi joku suojelius?
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 11, 2014 1:56:16 GMT 2
Joo, se on suojelius. Googlasin patronus. Mun pitäisi nukkua ja sen sijaan touhuan täällä. Ei pitäisi.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 12, 2014 1:41:24 GMT 2
Mauh... Iskee aina öisin tarve hölistä omituisia... Joten kun ei oo ketään kelle jutella, niin päätin tulla sanomaan tänne kaikille hei. Kun nyt olen uusi ja silleen...
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 12, 2014 8:54:21 GMT 2
Hello Spoon And welcome to HR.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 12, 2014 21:35:08 GMT 2
Noniin. Tervetuloa lusikka. Olen liian väsynyt edes ajattelemaan pelaamista. Ehkä huomenna siivoamisen jälkeen saisin keskityttyä kunnolla. Peliseuraa saa tarjota, btw.
Lusikan ava on nam!
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 12, 2014 23:22:47 GMT 2
Hih, kiitoksia kiitoksia tervetulotoivotuksista n.n
Ja Neifionilla on myös aika herrrrkullinen ava :3
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Mar 20, 2014 18:06:26 GMT 2
Laitoin uudeksi oletusulkoasuksi tuommoisen tunnelmallisen takka-teeman jonka joku oli ystävällisesti tehnyt ja laittanut tuonne teemakirjastoon. Yritin kyllä hienosäätää siitä mahdollisimman kevyen ja helposti selattavan kun alunperin siinä oli kamalan isot ja paksunnetut fontit ja linkit, ja viestien tekstit hankalasti keskitetty ynnä muuta sellaista pikkuvikaa joka teki siitä ahtaan ja raskaan oloisen... Mitä mieltä ootte, onko tuota nyt miellyttävää selata vai pitäisikö vaihtaa takas se omatekemäni sinimusta tylsempi ulkoasu?
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Mar 20, 2014 23:43:39 GMT 2
Se on vähän tönkkö. Tai sellainen. Jännä. Mä tykkään Shadow'sta henkilökohtaisesti. Mutta siis, ehkä sinimmusta sitten kuitenkin on enemmän HR. Kuitenkin.
|
|
|
Viestin lähettänyt Nibs - Mar 21, 2014 0:46:13 GMT 2
Shadow on mustakin hieno, mutta siihen pitäis jaksaa väsätä vähän graafisempi loho, muuten on liian tyhjän oloinen. Ja lisäks mua häiritsee siinä että en saa kavennettua tota wrapperiä toisin kuin joissain muissa ulkoasuissa se onnistuu. Ja isoilla näytöillä niin leveä on hankalaa lukea.
|
|