|
Viestin lähettänyt Deleted - Jun 9, 2014 19:41:30 GMT 2
No niin, nyt minä sen viimein teen eli muoksin Rempan ja tuon sen esittelyn tänne x) Kyllä siihen taas aikaa meni mutta tänään oli viimeinen työpäivä joten aikaa löytyy toivottavasti jatkossa enemmän - tai viimeistään heinäkuun puolella, kesäkuussa on aika paljon ohjelmaa x)
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Jun 14, 2014 11:33:30 GMT 2
Oi ihana kun soitit hätänumeroon, kun tiedän itsekki ensivastelaisena kuinka tärkeitä nuo minuutit. Tuossaki tapauksessa se olis hyvin voinu olla syvänkohtaus tai aivohalvaus tai se on ollu diabetikko, jossa on oikeesti kiire niillä minuuteilla. Mie vielä suomennan ton ensivastelaisuude, jos ette sitä vielä tiiä. Eli siis ensivaste lähetetään sillon jos ambulanssi on liian kaukana. Olet kyllä kiitokset ansainnu saatoit jopa pelastaa ihmishengen. Mutta joo minuaki kaihistuttaa ihmisten välinpitämättömyys, katoin kerran jonku videon missä niinku näyteltiin kohtaus missä ihminen lyyhistyy maahan. Siinä ensin lyyhisty se sama ihminen "huonoissa" vaatteissa, niin kukaan ei välittäny siitä mitään vaikka se siinä huusi apua. Mut sitten ku se sama tyyppi pukeutu ns. " hienoisiin" vaatteisiin niin kaikki heti meni auttamaan sitä... Mutta joo nyt mie olen kunnialla päässy koulun läpi ja valmistuin matkailupalvelujen tuottajaksi ja muutonki nyt sain pois alta Pakko sanoo et ihana tunne ku ei tarvi stressata enää mistään, vaikka täällä Lapissa tätä kesää näykkäää sillä on ollu jo yli viikon alle 10 asteessa. Tänne kai ne oli ens viikoksi luvannu räntää :DD
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Jun 21, 2014 1:21:01 GMT 2
Jee! Viikon työlään mutta hauskan aherruksen jälkeen sain vihdoin Kingien kodin pohjapiirrokset kunnollisiksi - nyt ne ovat paljon selkeämmät, eläväisemmät ja monipuolisemmat kun tein ne kunnon onhjelmalla! Tein niiden taloon samalla joitain muutoksia, tosin pääapiirteittäin pysyi toki samana. Pyrin kirjaamaan teksteihin lähinnä olennaisimmat/hyödyllisimmät asiat joita piirroksiin ei voinut laittaa tai ei välttämättä saa selvää. Että kannattaa tekstitkin ainakin silmäillä jos joskus käy Kingeillä vierailulla. Kuvat saa täyskokoonsa klikkaamalla niitä.
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Jul 1, 2014 3:32:01 GMT 2
Täälläpä on ollut hiljaista viime päivinä. Missä kaikki ovat? Mitä teille kuuluu? Käväisin siis taasen Turussa keskiaikaisilla markkinoilla, ja mukaan lähti iso varsijousi ja upea kelttiläisen kaulakorun, Kelttipäällikön Taistelusuojaus! Ja bongasin Salakirjoilta syksyllä ilmestyvän Ihmissusien kirjan joka on ihan pakko saada. Turun linnassakin käytiin opastetulla kierroksella ja tosi mielenkiintoista oli. Vielä hienompaa ois ollu jos ois päässy vapaasti tutkimaan sen kaikki kolkat. Tosin varmaan vaarallistakin, sen verran sairaan korkeita portaita ja pimeitä loukkoja ja ihme kuiluja siellä on. Mutta silti. Melkein yli 700 vuotta vanha linna ja sen salaisuudet. <3 Ai niin, ja sainpas Kingien edellisestäkin kodista pohjapiirrokset valmiiksi!
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Sept 12, 2014 11:09:55 GMT 2
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 12, 2014 23:45:47 GMT 2
Oli ihan mahtava toi lauluesitys, tota toista en nyt tähän aikaan jaksa kattoo... Mut näihin tunnelmiin on hyvä nukahtaa... =)
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 19, 2014 20:34:49 GMT 2
Aah olen fiiliksissä. Rakastan Sadiella pelaamista niin kovaa että voisin kuolla <3. Joo... Nyt katon Goosebumpsia Netflixistä ja olen onnellinen mahtavasta vuorosta. Olkaa kaikki iloisia pyöriäisiä ja silleen. Ja hei, pelaan kyllä ihmisten kanssa, jos vaan laitatte yksäriä. Sadiella onnistuu mikä vain, ikävaiheesta riippumatta . Mutta aah, rakastan sitä <3 Kiitos <3
|
|
|
Viestin lähettänyt Stephen Hunter King - Sept 20, 2014 1:01:12 GMT 2
Hee, sun fiilistelys oikein tarttuu. Voi kun ihanaa että sulla on noin kivaa! Se Goosebumps-sarja on kiva, mutta ne kirjat on paljon parempia. Mäkin katson niitä jaksoja mutta aina vasta sitten kun oon lukenut kyseisen osan kirjojen joukosta, jottei niissä oleva yleensä mielenkiintoinen juonenkäänne spoilaantuisi. Vaik monet niistä jaksoista kyllä muuttelee asioita aika paljon... Jos et oo jo katsonut niin suosittelen todella lämpimästi sieltä Netflixistä myös The Haunting Hour-sarjaa. Brittien puolella on eka kausi julkaistuna. Se on kans R.L. Stinen tuotantoon pohjaava ja voittanut monia tv-palkintoja ja ihan ansaitusti! Mahtava sarja upeasti toteutettuna!
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 20, 2014 16:04:06 GMT 2
Tässä just ihaninta on se että luin ne kirjat joskus 8-12-vuotiaana ja sit kiljahtelen täällä: "AAA! TÄÄ OLI TÄÄ!" Paras osa. Haunting Hourin katsoin ihan ekana koska siinä oli Ariel Winter ekassa jaksossa. Tykkään ihan hirveesti, vaikka kauhu-genre ei yleensä (leffoissa) pure muhun. Jospa nyt jatkuisi. Omnom. <3
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 21, 2014 9:42:30 GMT 2
Joo on tämä kyllä mukavaa asua täällä Lapissa, kun jo syyskuussa tulee lunta...
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 21, 2014 16:07:51 GMT 2
Vitsit oon kateellinen. Mä odotan talvea innolla. Tulee taas kylmää <3 Omnom.
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 23, 2014 19:23:13 GMT 2
Asun mieluusti tässä pohjois-pohjanmaalla, viime talvi oli ihanan musta XD
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 23, 2014 19:41:12 GMT 2
Täällä tuli räntää. Hetken aikaa näytti valkoiselta. Omnom. Haha, mä asun Pohjanmaalla
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 23, 2014 20:27:07 GMT 2
Onko kerranki rope, jonka pelaajakunta keskittyy muualle ku Etelä-Suomeen? Mäki asun Pohjois-Pohjanmaalla xD
|
|
|
Viestin lähettänyt Deleted - Sept 23, 2014 20:47:08 GMT 2
Huu, täähän on jännää. Tästähän melkeen sais kasaan miitin
|
|